FAQ

1) Jak často děláte akce?

Akce se snažím dělat často, aby cena byla pro vás zajímavá a měli jste radost z nově zakoupeného zboží, které vám zútulní domov a zlepší náladu a ještě máte radost, že jste na zboží ušetřili.

Příklady akcí:

Den matek, Jarní sleva, Předvánoční sleva, Sleva k MDŽ, Svátek sousedů

Svátek sousedů je 30. května

Hygge – což ve volném překladu znamená náladu a atmosféru pohodlí, známosti a útulnosti.

Sdílení jídla a pití s ​​přáteli a milými sousedy v příjemném prostředí je velmi hygge.

Svátek sousedů si prosadil roku 1999 Atanase Périfan a Den sousedů má sloužit k utužování vztahů se spolubydlícími a sousedy.

V České republice se svátek sousedů začal slavit od roku 2001.

Tento hezký Hygge Svátek je třeba oslavit a proto zde v Hygge Domově jsou od 25.5.2023 do 30.5.2023 do půlnoci výrazné slevy. Kupte něco svému sousedovi a popřejte mu hezký svátek, uvidíte, jak jemu i sobě zlepšíte den ♥

2) Proč nemohu platit v hotovosti při převzetí tzv. dobírkou?

Tento eshop je malý, snažím se dělat často akce, aby zákazníci nakoupili zboží výhodně.

– Při platbě bankovním převodem zaplatí zákazník předem na bankovní účet a zboží odesílám, zákazník si uhrazené zboží převezme a vše je v pořádku.

– Při platbě platební kartou zaplatí zákazník předem pomocí bezpečné platební brány, zboží odesílám, zákazník si uhrazené zboží převezme a vše je v pořádku.

  Při platbě platební kartou hradím jako eshop ještě procenta platební bráně, ale to je v pořádku.

– Při platbě na Dobírku = hotově nebo kartou při převzetí balíčku, nastává bohužel situace, že si zákazník zboží nepřevezme nebo si ho objedná ve třech různých eshopech a následně si zboží převezme jen z jednoho eshopu a od ostatních ne.

V takovém případě, jsem zaslala zboží, uhradila přepravní obal, zaplatila dopravné a doběrečné a zákazník si zboží nepřevzal. Tudíž na takové zásilce i když je třeba menší jsem uhradila ze svých financí 140-200 Kč dle velikosti zásilky. A to vše zbytečně.

Bohužel někteří klienti toto dělají pravidelně, mají to asi jako zábavu a tím rostou zbytečné náklady eshopu.

Velké eshopy si tyto náklady promítají do cen zboží (tzv. marže), toto já jako malý eshop nedělám a tudíž je pro mě lepší nenabízet dobírku.

Moji zákazníci, kteří u mě nakupují pravidelně toto určitě neodradí a budou mít pochopení.

Nové zákazníky to doufám neodradí a pochopí toto rozhodnutí (nenabízet Dobírku).

3) Proč posíláte jen přes Zásilkovnu?

Dříve jsem zboží zasílala přes Českou poštu, vzhledem k tomu, že mám skleněné produkty, tak jsem zboží označovala jako Křehké, ale bohužel toto bylo naprosto zbytečné a reklamace se množily.

Totožné zboží, totožně zabalené zaslané přes Zásilkovnu bylo doručeno v pořádku a nepoškozené.

Z důvodu doručení nepoškozeného zboží a spokojenosti klientů jsem přestala zboží doručovat Českou poštou a zvolila jen Zásilkovnu.

Zásilkovna má širokou síť výdejních poboček, dále si zboží můžete nechat doručit do Z-Boxu.

Přes přepravní službu Zásilkovna je také doručováno zboží přímo na adresu klienta.